2010. március 24., szerda

Óra utáni levezetés

Ma nagyon hosszú nap után volt a hegedű órám. Ráadásul a napot egy órával korábban kezdtem hogy tudjak gyakorolni is, hogy este mégse teljesen bot füllel essek be majd az órára. Azt kell mondanom, hogy megérte. A régi gyakorlatok remekül sikerültek az órán.
Ma már húrt váltottunk egy-egy dal közben. Rengeteg duettet játszottunk a tanárnőmmel, amik telejsen újak voltak. Büszke vagyok magamra, mert igazán jól szóltak. Most jól előre mentünk, hogy legyen mit gyakorolnom az elkövetkezendő két hétben, mert nem lesz itthon. Mostmár csak agyilag fárasztott le az óra, a sok új hang, kotta, ritmus miatt, de már sem a vonós, sem a másik kezem nem görcsölt be, és csak az E húr szól néha elviselhetetlenül. Többet fogom majd gyakorolni...nincs mese....
Amígy nincs még egy hegedűs a közelemben, addig Gyula öcsém fogja játszani a második szólamokat:D, szaxofonon.
Óra után pedig leültem és nézegettem a profikat... pontosítanom kell... most óra után csak egy profit néztem, mert még mindig nem tudok betelni azzal ahogy játszik, ahogy hozzááll a zenéhez...




Holnap jön a folytatás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése