2010. április 2., péntek

Az első közös próbálkozás

Eddig a heti gyakorlásaim során kitartóan gyakoroltam a kétszólamú dalocskák rámeső részét. Elég buta dallamoknak tűntek, de szép lassan csak formálódott belőlük valami zeneszerű....
Ma tudtunk előszőr nekiállni Gyulával kipróbálni őket két szólamban. Az igzaság az az, hogy így még butábbnak tűnnek... annak ellenére, hogy azt játszuk amit kell. Öcsém gépén van egy program, ami le tud játszani kottát, és lejátszattuk vele... kaotikus hangtömeg.... szóval nem volt nagy élmény, viszont annál több nevetés.
Egyedül Gergő fogta a fejét néha, de inkább akkor, maikor Gyula a kotákat vitte be a gépbe, és én a legátókat gyakoroltam, amik hagynak még ném kívánni valót maguk után, de a végére az is elég baráti lett. Egyetlen egy olyan dallamot találtunk, ami a "talán már hasonlít a zenére" besorolást kapta férjemtől. Hát ez van... majd lesz jobb...próbálunk keresni valamit, mert amúgy a két hangszer egészen jól hangzik együtt, ha én jó helyen húzom a vonót, és jó hangot fogok le, Gyula meg nem hagyja figylmen kívül az előjegyzést:D, bár voltak gyakrolatok, amiken ez sem segített.
Gyula az egyik dalánál ajánlotta, hogy próbáljak Fisz helyett F hangot játszani.(bocsánat a szakzsargonért, a lényeg, hogy fél hanggal lejjeb) Kerek perec kijelentett, hogy nem tudok F-et fogni. Azért megpróbáltam... és láss csodát sikerült:D, bár nem lett jobb a dal... szóval menthetetlenek ezek a kis keződ, egymás után pakolt hangokból álló összhagnzatok, de mi elkezdtük a közös munkát!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése