2010. április 8., csütörtök

Meg fog szólalni az Ave Maria?

Tegnap megint volt órám, és elégedette nyugtáztuk, hogy haladtam.  Persze lehet még fejleszteni a húrváltásokat, és a legátókat is, meg a vonókzelés sem tökéletes, dehát majd az lesz.
Miután végigszáguldottunk az eddigi gyakorló darabokon, belenéztünk abba a kottába, ami az előszőr vásárolt hegedűhoz volt, és gondosan beschenneltem, meg a cd-t is lemásoldtuk, ami lehet hogy nem szép dolog, de minket is rendesen megszivattak, de ez egy másik történet, amit egyszer majd elmesélek:D. A lényeg, hogy ebben a füzetben vannak darabok, amiket a cd-n előtte meg lehet hallgatni, és ha már megy, akkor kíséret is van hozzá. Engem nagyon vonz, hogy ezeket a darabokat mind megtanuljam, és tegnap úgy döntöttünk, hogy az elsővel megpróbálkozunk. Ez egy Ave Maria. Sok kitartott hang, gyors húrváltások, nem a megszokott hangok, de csak gyakorlás kérdése, és Edina is azt mondta, hogy ha nekem megvan hozzá a kitartásom, akkor már megpróbálhatom, csak ne hagyjam hogy elvegye a kedvemet, ha nehezen alakul. Sose voltam az a fajta, aki megretten egy kis nehézségtől, szóval ehhez is optimistán állok. Nagy kihívás lesz, de a könnyű feladatoktól még senki sem jutott előrébb:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése